تبلیغات در جیمیل یکی از سرویس‌های جذاب پلتفرم گوگل ادز است. سرویسی که به شما اجازه می‌دهد تبلیغات خود را در بالای اینباکس کاربران جیمیل به نمایش بگذارید. اگر پیش از این از خدمات تبلیغات در گوگل استفاده کرده باشید؛ حتما می‌دانید که با بهترین و بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات هدفمند آنلاین روبرو هستیم. در این مقاله نوین مارکتینگ می‌خواهیم شما را با این سرویس گوگل آشنا کرده و نکات مهمی را درباره آن مطرح کنیم. چراکه ما در مجموعه نوین مارکتینگ به عنوان پریمیر پارتر گوگل، این سرویس را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کنیم.

تبلیغات در جیمیل

جیمیل چیست و چرا باید در آن تبلیغ کرد؟

از قدیمی‌ترین و با ثبات‌ترین سرویس‌های آنلاین، سرویس پست الکترونیکی یا ایمیل است. سرویس‌های پست الکترونیکی، مانند یک صندوق پستی آنلاین، فضایی را برای ارسال مکاتبات، فایل‌ها و به‌طور کلی نامه‌نگاری آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جیمیل نام تجاری سرویس پست الکترونیکی شرکت گوگل است. این سرویس به صورت کاملا رایگان در اختیار همه افرادی که حساب کاربری در وب‌سایت گوگل دارند قرار گرفته است. جیمیل تحولی بزرگ در سرویس‌های پست الکترونیکی محسوب می‌شود. اتصال این سرویس به سایر سرویس‌های گوگل (گوگل بیش از 100 سرویس آنلاین رایگان دارد.) اجازه حداکثر استفاده و بهره‌وری را به کاربران داده است. همین ویژگی‌ها نیز باعث شده است که در سال 2018 سرویس جیمیل بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون نفر کاربر فعال در سراسر جهان داشته باشد.

سرویس جیمیل در ایران نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ و اگرچه آمار دقیقی در این زمینه ثبت نشده است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که بیش از 80 درصد کاربران آنلاین و دارای گوشی هوشمند، دارای حساب جیمیل بوده و از آن برای ارتباطات رسمی خود استفاده می‌کنند. همین ویژگی‌های جذاب کافی است تا فضای جیمیل شخصی کاربران، محلی مناسب برای درج آگهی‌های شما باشد؛ اما این دلایل وقتی روش‌های هدف‌مندی نمایش آگهی در سرویس جیمیل را بدانید، بسیار جذاب‌تر نیز خواهد شد. بنابراین با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

با ویژگی‌های تبلیغات جیمیلی یا Gmail Ads آشنا شوید

تبلیغات جیمیلی یا Gmail Ads

تبلیغات جیمیلی یا Gmail Ads

تبلیغات جیمیلی گوگل با عنوان Gmail Sponsored Promotions در این پلتفرم نمایش داده می‌شود. این تبلیغات مانند یک ایمیل تازه، در بالای لیست ایمیل‌های رسیده برای مخاطبان، به نمایش گذاشته می‌شود. البته گوگل با نمایش یک آی کوچک سبز رنگ، تبلیغاتی بودن این پیام‌ها را به کاربر اطلاع می‌دهد. با کلیک کاربران روی این تبلیغات، آنها دقیقا مانند یک ایمیل ساده باز شده و اطلاعات اولیه آگهی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند. وجود دکمه CTA در این بخش نیز کاربر را به سمت وب‌سایت آگهی‌دهنده هدایت می‌کند.

اما این همه ماجرا نیست. شکل هدفمند سازی نمایش تبلیغات در جیمیل نیز مانند سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی گوگل، کاملا هوشمند و حتی شگفت‌انگیز است. گوگل به علایق، رفتار، جستجوهای کاربران و موضوع ایمیل‌های رسیده به آنها توجه بسیار زیادی دارد؛ و از طریق همین ویژگی‌ها نیز می‌تواند تشخیص دهد که کدام آگهی مناسب و مورد علاقه کدام گروه از مخاطبان است.


آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی | نوین مارکتینگ جیمیل ,تبلیغات ,سرویس ,گوگل ,نمایش ,کاربران ,تبلیغات جیمیلی ,نوین مارکتینگ ,سرویس جیمیل ,نمایش تبلیغات ,ایمیل‌های رسیده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

* نگان * اوج بندگی دبلیو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سایت موسسه علمی آموزشی حرف آخر ( مشاور آقاجانی ) نگاه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. حاشیه نشینان هدف در فوتبال ایران تری دی پانل - تری دی پنل گرده